Trekning Friskusbøker 2023-sesongen

Da har vi foretatt trekning i Friskusbøkene for 2023. Den perioden går fra senhøsten 2022 til senhøsten 2023. Vi trekker alltid en vinner i hver bok.

Vi har julestengt i kommunehuset Enger fra 23. desember til og med 1. januar 2024

Vi håper likevel at du på vår hjemmeside www.engerdal.kommune.no kan få svar på noen av dine spørsmål. Du kan også sende e-post til postmottak@engerdal.kommune.no som vi vil svare på så fort rette vedkommende er tilbake på kontoret.

Leier du ut hus eller leilighet i Engerdal?

Engerdal kommune strekker ut en hånd og bidrar i jobben Norge gjør for flytninger som trenger beskyttelse. Mange familier er bosatt i Engerdal i 2023 og flere skal det bli i 2024.

NAV stengt for drop-in onsdag 13. desember

NAV Engerdal er dessverre ikke åpent for drop-in, onsdag 13. desember.

Viktig informasjon om legevakt helg uke 49

Virksomhetsleder for legetjeneste og legevakt Andi C Berndtsson informerer om at grunnet sykefravær på legetjenesten i Engerdal i helgen, vil vi ikke klare å opprettholde stedlig legevakt.

Julekonsert med Tore Halvorsen i Drevsjø kirke

Tore Halvorsen kommer med sin julekonsert til Drevsjø kirke mandag 11. desember kl. 19.00 . Gratis inngang. Alle er hjertelig velkommen.

Tips og råd fra NAV Engerdal

Desember er gjerne en måned der det brukes mye penger. Strøm-, matvare- og drivstoffprisene gjør sitt til at det er lurt å planlegge handleturer både når det gjelder matvarer og julegaver. Planlegg måltider og gaver og skriv handlelister i forkant av handleturene. Kanskje har du brukt Black Week, Black Friday, Cyber Monday og andre muligheter til å handle rimeligere julegaver? Hvis ikke, hva med å gi gavekort slik at mottakeren kan handle på salg i januar og få mer for gaven din?

Julekino i Engerdalshallen

I gårkveld ble det en fin førjulskveld i Engerdalshallen med julefilmer på lerretet på bygdekinoen.

Konsert på sykehjemmet

Onsdag 29. november hadde vi hyggelig besøk av Stubsveen & Lillebo på sykehjemmet. Trivelig med besøk av lokale musikere og ca. 20 tilhørere koste seg med flott musikk.

Driver du eller noen du kjenner med handverk?

Kulturskolen jobber med utvikling av nye tilbud og ønsker å komme i kontakt med dere som driver med/har kompetanse innenfor et håndverk!