Dans i kulturskolen. Oppstart 23.januar

Lær dans og koreografi med Oleksandra Popovkina. Oppstart tirsdag 23. januar. Du kan melde deg på her Påmelding Har du spørsmål? Send mail til sigrid.stubsveen@engerdal.kommune.no

Gratis hundekjøring for 1.-4. klasse i vinterferien

Engerdal Frivilligsentral inviterer 1.-4. klasse til hundekjøring hos Femund Friluft tirsdag 27. februar.

Demenspris 2024

Tid for å finne kandidater til årets demenspris, og vi oppfordrer dere til å tenke på verdige kandidater til Demensprisen 2024. Det er mange som fortjener denne hederen, og du/dere kan bidra til å fremme en kandidat i eget nærmiljø/i fylket som fortjener en takk for innsatsen.

Folkehelsepris 2024

Hvem fortjener Nasjonalforeningens Folkehelsepris Innlandet 2024?

Navnesak Lekjenna

I forbindelse med oppretting av et naturreservat i Trysil og Engerdal kommune har Språkrådet tatt opp navnesak for bekkenavnet

Årets første bygdekino i Engerdalshallen!

Velkommen til Engerdalshallen torsdag 11.januar. Vi viser to filmer denne kvelden: Bukkene Bruse på badeland og Konvoi.

Ordførerens nyttårstale

Her kan du høre ordfører Tor Erik Skramstads nyttårstale. Godt nyttår!

Kan du gi et barn trygghet?

Kanskje er det du som kan gi et barn en følelse av å føle seg hjemme når barnet ikke opplever den tryggheten hjemme lenger?

Dagliglederskolen - kompetansepåfyll for ledere

Trenger du og din bedrift motivasjon og faglig påfyll? Dagliglederskolen er for ledere og ressurspersoner i små og mellomstore bedrifter. Kurset gir deg faglig påfyll innen ledelse, organisasjon, strategi, økonomi, og markedsføring. Kurset er praktisk rettet, vi veksler mellom forelesning og dialog i felleskap. Arne Kjell Dyrstad og Kjell Kulvedrøsten står for det største kursinnholdet. I tillegg vil vi ha praktiske innslag fra ulike aktører som er gode på de temaene som tas opp på samlingene.

Flott innsats av elevene på årets OD-dag !

Våre flinke elever på ungdomstrinnet jobbet inn hele 11 700,- på årets OD - Operasjon Dagsverk. Norges største solidaritetsaksjon av, med og for ungdom. Gjennom OD kan ungdom i Norge støtte ungdom i andre deler av verden. I år gikk pengene til ungdom i Colombia. Colombia er et av verdens farligste land å være menneskerettighetsforkjemper i. Til tross for dette står ungdom sammen i front og kjemper for sine rettigheter.  Vi er som skole stolte av at våre elever på ungdomstrinnet gjør en innsats for andre ungdommer i verden.