1.-4.kl sitt bidrag til årets TV-aksjon

1.-4.kl hadde i dag lotteri ved Coop Prix Engerdal, til inntekt for årets tv-aksjon. De var utsolgt allerede klokka 11.30.   TUSEN TAKK til alle som kom og støttet. Det kom inn 5000 kr ! Det ble også tid til å se på Gjermund Eggen`s premiesamling inne i kommunehuset.

Influensavaksine 2024

Influensavaksineringen starter i uke 41. Vi tilbyr også koronavaksine til personer i risikogrupper.

Engerdal barnehage arrangerte kafe på Torgstua til inntekt for TV-aksjon 2024

Tusen hjertelig takk til alle som kom å kjøpte kaffe og kake av oss, til inntekt for årets tv-aksjon

Ledig stilling: virksomhetsleder for kultur 100 % fast

Virksomhetsleder for kultur er en nyopprettet stilling for deg som ønsker å bidra til å samle, utvikle og løfte kulturfeltet i Engerdal. Vi søker deg som ønsker å bidra til en videreutvikling av kulturfeltet, bidra til at relevante kulturaktører skal samhandle på tvers og sørge for at aktuelle prosjekter gjennomføres.

Ledig stilling: regnskapskonsulent 100 % fast

Vi søker en dyktig og engasjert regnskapskonsulent i 100 % fast stilling til vårt team. Som regnskapskonsulent vil du ha en sentral rolle i vår økonomiavdeling og være medansvarlig for å sikre nøyaktig og effektiv regnskapsføring. Som konsulent vil du ha kontorsted i Engerdal sentrum, i kommunehuset Enger, sammen med resten av kommuneadministrasjonen.

Helsestasjon for ungdom 12-20 år

Helsestasjon for ungdom er et gratis tilbud for de mellom 12 og 20 år. Helsesykepleier vil være til stede på Ungdomshuset torsdager i oddetallsuker fra klokken 15.00 til klokken 17.00. Hun vil benytte seg av kontoret på personalrommet - hvor du alltid er velkommen inn.

Markering av verdensdagen for psykisk helse i Drevsjø kirke

17. oktober klokken 18.00 blir det markering av verdensdagen for psykisk helse i Drevsjø kirke.

Ull & omtanke i Engerdalen

Etter innspill fra innbyggere i Engerdal ønsker vi også å gi engerdøler mulighet til å bidra i prosjektet Ull & omtanke. Vi tar fortløpende imot lapper til ull & omtanke-tepper. Teppene gis til kreftpasienter som trenger litt ekstra varme.

Engerdal barnehage er blitt livsgledebarnehage

Engerdal barnehage har meldt seg inn som Livsgledebarnehage og er klare for å starte opp med noen aktiviteter i forhold til det. Det er et konsept som eies og drives av Livsglede for Eldre, som jobber for at alle eldre skal ha en god og meningsfull hverdag.

Ledig stilling: Brannkonstabel

Midt-Hedmark brann- og redningsvesen (MHBR) IKS søker etter en løsningsorientert brannkonstabel i deltidsstilling til stasjonen på Drevsjø. Stillingen er ledig fra og med den 1. januar 2025. Som en del av jobben hører det også med obligatoriske øvelser på kveldstid, ca. én gang pr måned. Dette utgjør ca 30-40 timer pr år.