Startlån

Startlån kan gis til barnefamilier, eldre, personer med nedsatt funksjonsevne eller andre som bor i en uegnet bolig og enten vil kjøpe bolig eller utbedre/tilpasse boligen sin. Det er en forutsetning at man ikke innvilges lån i vanlig bank.

SANGENS OG MUSIKKENS KVELD vil bli arrangert FREDAG 17.MARS KL 18.00 i Hylleråsen samfunnshus

Engerdal sang- og musikkråd er nedlagt og erstattet av et samarbeidsforum for sang og musikk i Engerdal. Vi inviterer alle utøvere innen sang og musikk, som ønsker det, til å delta.

Ulovlig skuterspor, Lillemodalen i Engerdal sentrum

Engerdal kommune har registrert et ulovlig skuterspor på eiendommen i Lillemodalen i Engerdal sentrum.   Kommunen har fått tips fra publikum om at gangfeltet nord for Engerdal sentrum brukes til å kjøre snøskuter til den merkede løypa ved Engerdal samfunnshus

Frivilligbørs i Engerdal

I forbindelse med Frivillighetens år 2023 ønsker Engerdal kommune, Engerdal Frivilligsentral, Engerdal sportsklubb, Drevsjø sanitetsforening og Engerdal pensjonistforening velkommen til historiens første Frivilligbørs i Engerdal 27. april 2023!

Midt-Hedmark brann- og redningsvesen har ledig stilling som koordinator/ansvarlig for fritidsboliger

Fra 1. februar har vi ledig 100 % fast stilling som koordinator/ansvarlig for fritidsboliger i boligseksjonen ved Midt-Hedmark brann- og redningsvesen IKS.

Invitasjon til Kommunenettverk for pårørendeansvarlige

Rundt om i kommune-Norge finnes mange pårørendeansvarlige enten på heltid eller deltid. Pårørendesenteret inviterer til digitalt møte på teams.

NAV åpner nye lokaler i Engerdal

NAV har åpnet nytt kontor i kommunehuset i Enger fra og med i dag med egen inngang, og kontoret vil være betjent deler av dagene:  Mandag, Onsdag og Fredag.

Joar Dammen i Engerdal er overrakt Kongens fortjenestemedalje

Det ble stor festivas da Joar Dammen ble tildelt Kongens fortjenestemedalje i Engerdal samfunnshus lørdag formiddag hvor assisterende Statsforvalter Sigurd Tremoen foretok den høytidelige overrekkelsen.  Vi gratulerer!

Forskrift om snøskuterløyper i Engerdal kommune

Den 14. desember 2022 stadfestet Kommunestyre ny forskrift om snøskuterløyper.

Omsorgsboliger i Engerdal sentrum

Vi kan med glede meddele at omsorgsboligene i Engerdal nærmer seg ferdigstillelse.  Slik det ser ut nå vil det være klart for innflytting 01.02.23.