Kunngjøring av vedtatt reguleringsplan for Øregga Massetak - PlanId 20200200

I medhold av Plan- og bygningsloven § 12-12 vedtok kommunestyret i møte den 08.03.2023 ny reguleringsplan for Øregga Massetak planId 20200200 med tilhørende bestemmelser.

Forestilling på EBUS: Minner

Torsdag 30. mars inviterer Engerdal barne- og ungdomsskole til forestilling i Engerdalshallen. Det blir én forestilling klokken 12.00 og én klokken 18.00.

NAV Engerdal informerer om strømpriser og strømabonnement

For tiden er nok dette dessverre noen av de mest brukte samtaleemnene.  Har du satt deg inn i hvilket strømabonnement du har, og om det finnes andre som er mer lønnsomme for deg?

Grendemøte om kommuneplan i Engerdal flyttes til mandag 27. mars

På grunn av kollisjon med arrangement flyttes det planlagte grendemøte om kommuneplan i Engerdal fra torsdag 23. mars til mandag 27. mars kl. 19.00 i Engerdal Samfunnshus.

Vi minner om grendemøter i Elgå i kveld om kommuneplan

Engerdal kommune ønsker  å involvere flest mulig i utarbeidelse av dette dokumentet og inviterer til grendemøter hvor det informeres om planprosessen og spesielt om hvordan man kan gi innspill til planen. Grendemøte i Elgå i kveld er på samfunnshuset kl. 19.00

Line Storsnes er tilbake på jobb som ordfører

Etter fødselspermisjon er Line nå tilbake på jobb som ordfører.  Vi ønsker henne velkommen tilbake.

Bestemmelser om bruk av beltemotorsykkel/snøscooter

Engerdal kommune mottar spørsmål knyttet til hva som er tillat, og ikke tillat i forhold til kjøring med snøscooter. Vi ønsker med denne informasjonen å klargjøre noen faktiske forhold.

Konsert i Engerdal kirke med Malin Jonsson 11. mars

Malin Jonsson tolker svenskt 80-tall - intimkonsert sammen med gitaristen Bjørn Løvås Engerdal kirke Lørdag 11.mars kl.18.00.

UKM Engerdal 2023

Ungdomsrådet inviterer til grilling rundt bålet ved Fjellvang på Drevsjø, lørdag 11. mars klokken 17.00.

Arrangementer i påsken 2023 – Søknad om skjenkebevilling ambulerende-/enkeltanledning

Skal du eller din forening ha arrangementer i påsken som krever behandling av søknad om skjenkebevilling, må Engerdal kommune ha søknaden din/deres snarest.