Spørreundersøkelse for kvinner i Engerdal

Ordfører og samfunnsutvikler vil kartlegge ønsker, behov og muligheter våre kvinnelige innbyggere har når det kommer til bolyst, gründermuligheter, bedriftsutvikling, sosiale nettverk og tilbud. Det er derfor utarbeidet en spørreundersøkelse for kvinner bosatt i Engerdal kommune i alderen 16-45 år.

Valgresultater og kandidatkåring Engerdal kommune

Etter at samtlige stemmer har blitt telt opp er fordelingen av medlemmer i kommunestyret slik:   Senterpartiet  6 mandater , Arbeiderpartiet  5 mandater og Høyre 4 mandater.

For jorda, bedriftene og innbyggerne våre

Prosjektet SITE mobilitet - en smart, integrert og bærekraftig region er i gang. Det er et samarbeid mellom Sälen, Idre, Trysil og Engerdal.

Musikkverksted på kulturskolen

Ekstra utlysning – SMIL midler (Spesielle miljøtiltak i landbruket) Søknadsfrist: 30.09.2023

Engerdal kommune vedtok i SMIL og NMSK utvalget 10. mai 2023, en ekstra utlysning av tilskuddsordningen spesielle miljøtiltak i jordbruket (SMIL-midler). Dette med bakgrunn i gjenstående midler etter førstegangsbehandling.

Vi minner om bygdekinoen i kveld

Vi minner om at det i kveld, torsdag 7. september vises to filmer i Engerdalshallen, først Elemental fra klokken 17.30 og Oppenheimer fra klokken 19.30.

Forhåndsstemming i Sømådalen og Elgå onsdag 6. september

Vi minner om at du kan forhåndsstemme på nærbutikkene i Sømådalen og Elgå i dag, onsdag 6. september fra klokken 15.00 til 17.00.

Innbyggerundersøkelse

Vi trenger dine svar!  Vi setter stor pris på innspill og meninger fra deg som innbygger og håper du kan bruke noen få minutter på å svare oss.

Politisk Behandling av kommuneplanens arealdel sendes på WEB-TV

Formannskapet skal i sitt møte onsdag 6. september behandle revidering av kommuneplanens arealdel – sortering av innspill.  Da ene innspillet til denne saken fra Norsk Vind er av stor publikumsinteresse, velger ordfører å sende behandling av denne saken digitalt.

Fagdager helse

Inneværende uke har helsetjenesten i Engerdal i samarbeid med prehospitale tjenester i sykehuset Innlandet arrangert fagdager for alle ansatte i helse.