Fagdager helse

Inneværende uke har helsetjenesten i Engerdal i samarbeid med prehospitale tjenester i sykehuset Innlandet arrangert fagdager for alle ansatte i helse.

Gratis høstferierafting i Trysil

Ungdom i alderen 13-18 år fra Trysil, Engerdal, Åmot, Stor-Elvdal, Elverum og Våler kan få være med. Påmeldingsfrist 15. september.

Femund JFF inviterer til foredraget: Er elgforvaltningen på villspor?

Tirsdag 5. september inviterer Femund Jeger- og fiskeforening  alle interesserte elgjegere og andre til foredraget: Er elgforvaltningen på villspor? i Heggeriset Samfunnshus klokken 18.30 .

Når skal du varsle Mattilsynet eller politiet om dyr som lider?

Politiet skal varsles på telefon 02800 i akutte tilfeller vedrørende vold eller mishandling av dyr.

Velkommen til bygdekino torsdag 7. september

Torsdag 7. september er vi i gang med Bygdekino igjen! Vi starter med to helt nye filmer i Engerdalshallen: Elemental og Oppenheimer . Du kan bestille billett på nett eller i døren. Vi tar helst kort!

Brannøvelse på Risbakken

I kveld, torsdag 24. august fra klokken 18.00 til ca 21.00 blir det brannøvelse på Risbakken.

Trylleshow i Engerdalshallen 29. august

Velkommen til trylleshow med en av Norges beste tryllekunstnere; Magiske Daniel, tirsdag 29. august kl. 17.30 i Engerdalshallen. Gratis inngang, og enkel bevertning. Showet passer for barn, voksne, små og store. Her vil alle oppleve noe de synes er spennende! Magiske Daniel er en av Norges mest populære tryllekunstnere med over 40.000 norske følgere og 10 millioner visninger på TikTok. Med topplassering i NM og 16 års erfaring kan dere glede dere til et fantastisk show for store og små! Engerdal Frivilligsentral og Engerdal ungdomshus ønsker alle sammen hjertelig velkommen til en magisk kveld!

ØVELSE – ØVELSE – ØVELSE

Torsdag 24. august skal beredskapsledelsen i samarbeid med Statsforvalteren og andre beredskapsaktører ha øvelse.

Konsert med Guren Hagen på Engerdal helse- og omsorgssenter

Engerdal kommune og Engerdal Frivilligsentral ønsker brukere og pårørende innen helse og omsorg velkommen til sommerkonsert med Guren Hagen i Hagestua på Engerdal helse- og omsorgssenter, torsdag 24. august kl. 14.00.

Viktig informasjon fra laboratoriet

Grunnet sykdom er laboratoriet på legesenteret stengt for drop-in tirsdag 22. august. Onsdag 23. august er det kun åpent for drop-in blodprøver mellom kl. 08.00 og 10.00.