Jeg kan bistå med veiledning i byggesøknader, enten du skal bygge, rive eller endre, og gi råd om regelverk og planbestemmelser knyttet til byggetiltak. I tillegg behandler jeg søknader om utslippstillatelse og sikrer at utslippsløsninger oppfyller gjeldende krav og regler.
Ofte stilte spørsmål - booking
Når du har funnet den saksbehandleren du ønsker å snakke med, trykk på "Reserver" for å se deres kalender og når de har ledig tid. Velg det ledige tidspunktet som passer deg best.
Fyll ut registreringsskjemaet så detaljert som du kan, slik at saksbehandleren kan være så forberedt som mulig til møtet.
Forespørselen vil sendes direkte til saksbehandler. Du vil få en bekreftelse på om ønsket tidspunkt er godtatt eller ikke på e-post fra saksbehandler i etterkant.
Ja. Vedlegg som er relevante for saksbehandler sendes på e-post i forkant av møtet. Kontaktinformasjon til saksbehandler finner du på denne bookingsiden.
Dersom du må avlyse et møte, kan du åpne møtinnkallingen i din digitale kalender og velge avlys/slett møte eller ved å kontakte saksbehandler per telefon eller e-post.
Kontaktinformasjon til saksbehandler finner du på denne bookingsiden.
Klage på en reguleringsplan eller på et vedtak må leveres skriftlig innen klagefristen, men saksbehandler kan hjelpe deg med prosessen rundt klagebehandling.
Innspill må leveres skriftlig i høringsperioden, men saksbehandler kan hjelpe deg med generelle spørsmål til prosessen eller innholdet i en plan.