TV-aksjon 2023 - oppsummering

Aller først TUSEN TAKK FOR INNSATSEN OG GIVERGLEDEN TIL ALLE ENGERDØLER. Engerdal er igjen på topp i Innlandet når det gjelder kroner pr innbygger – over 150,- pr innbygger og over 200 000,- totalt for kommunen. Dette er takket være engasjementet rundt alle aktivitetene som har vært arrangert i forkant av TV-aksjonen.

Årets komite har holdt tak i trådene og alle innbyggere har deltatt. Næringslivsdugnaden/ringerunden har aldri gitt så stort beløp til sammen. Takk til næringslivet som bidrar så godt de kan.

På denne siden kan alle se resultatene fra ulike arrangementer Giverstafett Engerdal.

Engerdal har også trofast bøssebærere som stiller opp år etter år og går denne viktige søndagsturen – 31 bøsser er ute på tur denne dagen. Tusen takk for at dere stiller opp som bøssebærere.

Det er positivt at Engerdal blir satt på kartet i en positiv sammenheng og det bidrar til å skape et omdømme som kommunen og innbyggerne her fortjener. Men det aller viktigste er at vi i Engerdal bidrar til at mange unger som er rammet av krig og konflikt får mulighet til å leke, lære og leve i fred.

Her kommer noen bildeglimt fra arrangementer i vår kommune