Ønsker du å motta varsel fra kommunen ved manglende veterinærvakt?

Dyreeiere kan nå få varsel per SMS når det ikke er veterinær tilgjengelig på kveld og helg i Engerdal.

pixabay

Engerdal kommune skal nå begynne å sende ut varsel ved manglende veterinærvakt til dyreeiere i kommunen. Det er kommunens ansvar å organisere veterinærvakt og vi har i perioder hatt store utfordringer med å få dekt opp kveld- og helgevaktene for vårt veterinærdistrikt.

For å raskere kunne gi beskjed ut til dyreeiere når vi kommer i en situasjon der det ikke er tilgjengelig veterinær på vakt, innfører vi denne ordningen. Hensikten er at dyreeiere som befinner seg i Engerdal, raskere skal få beskjed om at det på konkrete datoer ikke vil være veterinær å få tak i her. Det vil gi større forutsigbarhet, og de slipper å ringe et vaktnummer som ikke er betjent.

Dersom du ønsker å motta varsel per SMS, må du sende inn telefonnummeret som du ønsker å motta melding på til kommunen per  e-post

Engerdal kommune har valgt å legge inn alle foretak som søker om produksjonstilskudd på denne varslingslista, med bakgrunn i telefonnummeret som står i søknaden om produksjonstilskudd. Er det ønskelig med varsel til et annet telefonnummer enn det som står i søknaden, så gi beskjed til kommunen.

Om du ikke lenger ønsker å motta varselmelding per SMS, så sender du bare en ny e-post om at telefonnummeret skal fjernes fra varslingslista.