Min side

Min side skal gjøre det enklere for våre innbyggere å få tilgang til informasjon fra oss og andre offentlige virksomheter på en trygg og rask måte.

IDporten

Du logger inn med IDporten for å få tilgang til de digitale kommunale og nasjonale tjenestene. Noen av de nasjonale tjenestene krever ikke ekstra innlogging når du allerede er innlogget på kommunens Min side.

Finne informasjon

Min side er en tjeneste til våre innbyggere og andre, for eksempel hyttefolk, som får tilgang til blant annet eiendomsinformasjon. Informasjon om gårds- og bruksnummer og karttjenester kan for eksempel være veldig nyttig om du skal bygge en garasje eller sende et nabovarsel. Fordi du logger deg på gjennom IDporten, kan du også gå videre til en rekke relevante statlige tjenester fra Skatteetaten og Helsenorge for eksempel.

Skjermbilde Engerdal kommune

Tjenester

På Min side finner du:

• opplysninger om min eiendom
  • min eiendomsskatt
  • mine kommunale gebyrer for de fire siste årene
  • oversikt over mine skjema, både påbegynte og fullførte skjemaer
  • min digitale postkasse - her får du tilgang til Altinn innboks, Digipost og eBoks
  • mine skatter og avgifter:
    • meldinger fra skatteetaten
    • krav og innbetalinger
    • hvem har hentet skattekortet?
    • inntekter og arbeidsforhold
  • Altinn
  • Helsenorge
  • NAV
  • Statens vegvesen

Noen av tjenestene krever ekstra innlogging.

Gå til min side​​​​​​​