Invitasjon til kurs for deg som har demens og din nærmeste

Møteplass for mestring er et kurstilbud for deg som har fått demens før 65-årsalder og din nærmeste pårørende, fortrinnsvis ektefelle/partner. Kurset arrangerer på Biri 7. - 9. juni 2023.

skjermbilde av plakat - Klikk for stort bilde plakatbilde

Her vil dere få informasjon, kunnskap og støtte til å håndtere en ny livssituasjon. I løpet av kurset vil det være felles forelesninger, erfaringsutveksling i grupper, aktiviteter og mye sosialt samvær.

Deltakeravgifter er kr 1.000,- per par for kost og losji. Reiseutgifter med billigste transportmiddel over kr 1.00 per par dekkes gjennom en tilskuddsordning.

Møteplass for mestring på Honne er et samarbeid mellom Hukommelsesklinikken ved Sykehuset Innlandet, Hamar kommune, Os kommune, Nasjonalforeningen for folkehelsen og Aldring og helse.

Se invitasjon for mer informasjon (PNG, 2 MB)