Invitasjon og påmelding til frivilligbørs 2023

I forbindelse med Frivillighetens år 2023 ønsker Engerdal kommune, Engerdal Frivilligsentral, Engerdal sportsklubb, Drevsjø sanitetsforening og Engerdal pensjonistforening velkommen til historiens første Frivilligbørs i Engerdal 27. april 2023! Påmelding fra bedrifter, lag og foreninger kan gjøres ved å bruke elektronisk skjema. Frist for å melde seg på er 20. april 2023.

plakatbilde - Klikk for stort bilde plakat Engerdal kommune

Program for kvelden:

18.00 Plakatverksted og enkel bevertning

18.30 Åpning av historiens første Frivilligbørs i Engerdal ved ordfører

Programleder Per Jørgen Høye

20.00 Slutt

Hva er en frivilligbørs?

• En uformell møteplass for frivillige lag og foreninger, næringsliv og det offentlige
  • Bli kjent med hva som finnes i Engerdal
  • Bli med på nye vinn-vinn samarbeid

Her kan organisasjoner, næringsliv og det offentlige møtes ansikt til ansikt og utveksle ønsker og ideer til samarbeid. Det inngås konkrete avtaler som ikke omfatter penger. Samarbeidet kan f.eks. omhandle å dele kompetanse, praktisk hjelp, underholdning, utstyr og lokaler.

Les mer om frivilligbørs og se eksempler på inngåtte avtaler fra andre kommuner her

Les plakaten på arrangementet her (PDF, 11 MB)

Du bruker nedenstående webskjema her til å melde på: