Inbjudan SITE-konferens 31 augusti - dela till företagare och politiker på destinationerna/i kommunerna samt andra intressenter

Engerdal kommune deltar i Interreg-prosjektet «En smart, integrert og bærekraftig grenseregion» sammen med kommunene Trysil, Älvdalen og Malung – Sälen. Prosjektet fokuserer på mobilitet i området, innenfor og mellom de ulike destinasjonene. 31. august inviterer vi næringsliv og politikere til oppstartskonferanse på Høgfjellshotellet i Sälen.

SITE

Bedrifter innen reiseliv og transport kan ha nytte av å delta på konferansen, og gjennom prosjektet finne nye smarte måter å løse sine transportbehov på.

Vi anbefaler å benytte anledningen til å bygge nettverk med andre foretak, gjerne på den andre siden av grensen.

Den som ønsker mer tid til å knytte kontakter og i tillegg nyte en hyggelig middag, er hjertelig velkommen til å bruke kvelden sammen med oss.

Deltakelse på konferansen inklusive måltider er gratis.

Overnatting dekkes av den enkelte.

Påmelding innen 20. august.  Du kan melde det på her

Les mer om konferansen og se programmet  her (PDF, 290 kB)