Engerdal kommune ønsker innspill på retningslinjer for tildeling av tilskudd til lag, foreninger og arrangementer

Det er i budsjettet for 2024 avsatt kr 120 000,- til tilskudd til lag og foreninger og 80 000,- til arrangementer. Formannskapet ønsker å få synspunkter/endringsforslag etc fra aktuelle søkere, lag, foreninger og arrangører som kan tas med i realitetsbehandlingen av retningslinjene.

Fra nye fotballstadion i Heggeriset Engerdal kommune

Gjeldende retningslinjer for kommunalt tilskudd til lag og foreninger ble vedtatt i 2006 og revidert i 2013. Det er lagt opp til en ny revidering av disse før tilskuddsbehandlingen for 2024.

Vi oppfordrer derfor alle aktuelle aktører å sende inn sine innspill innen 20 april. Innspillene sendes post@engerdal.kommune.no Retningslinjene vil da bli behandlet politisk i mai og søknader om tilskudd vil bli behandlet i juni.

Her er gjeldende retningslinjer (PDF, 56 kB)