Engerdal helse- og omsorgssenter – en byggeplass!

I forbindelse med ombyggingen ved Engerdal helse- og omsorgssenter så er dette nå en stor byggeplass.

Gravearbeid - Klikk for stort bilde Engerdal kommune

Vi er nå inne i en byggefase hvor det er mye vedlikehold utvendig, og for mange av dere som bruker våre tjenester eller er på besøk, så vil dette oppleves litt frustrerende og kaotisk. Hvor skal man gå inn, hvor finner jeg parkeringsplass osv?

Vi beklager selvsagt de ulempene dette medfører, og ber om forståelse for at dette nå er en byggeplass. I løpet av noen uker så vil mye være endret, da vil vi forhåpentligvis være tilbake til det normale igjen når det gjelder tilgjengeligheten til våre tjenester.

Vi prøver etter beste evne å skilte og informere hvor dere skal gå og parkere ut i fra fremdriften. Men har nok en gang forståelse for at noen av dere synes dette fortsatt er vanskelig.

Engerdal kommune

Parkering fra og med torsdag 21.09.23:

Pasienter til legesenter: parkerer utenfor legesenteret som før.

Besøkende til omsorgsboliger og avdeling Fjellblikk benytter inngang til Frivillighetssentralen/omsorgsboliger. Kan parkere utenfor legesenteret. Ikke ved ambulanseinngangen.

Besøkende til Solgløtt og Nilstrøa/hjemmesykepleien parkere utenfor Solgløtt.

Dere som skal til fysikalsk behandling kan benytte adkomsten som tidligere. Dvs rundkjøring- nye vegen ved Solgløtt og Nilstrøa.

Hår og fotpleie- egen parkering til høyre for inngangen.

Det vi er helt sikre på er at resultatet blir bra når ombyggingen blir ferdig høsten neste år. Da får vi «nesten» et nytt sykehjem forhåpentligvis til glede for hele Engerdal kommune.