Bli med på gratistur til Tusenfryd

Gikk du i 5. klasse til og med 10. klasse våren 2023 i Engerdal er du hjertelig velkommen til å være være til Tusenfryd onsdag 16. august!

tusenfryd.no

Det er Engerdal kommune og Engerdal Frivilligsentral som inviterer barn og unge i kommunen på tur til Tusenfryd.

Avreise fra Femundtunet kl. 07.45, og videre stopper vi på følgende steder:

Joker - mottaket - Engerdalssetra - Coop Prix - Heggeriset v/butikken - Hylleråsen v/gammelbutikken.  Retur fra Tusenfryd ca. kl. 18.00.

Alle får en påsmurt bagett og en vannflaske ved ankomst. Tusenfryd, og "middag" ved retur. En liten ekstra matpakke i sekken kan allikevel være lurt, da det blir en lang dag.

Alle må belage seg på å kjøre karuseller uten voksne. Se høyderegler på Tusenfryd her.

Spørsmål og påmelding rettes til Ingunn på Frivilligsentralen: 47 97 30 20.  Oppgi påstigningssted evt. allergier i påmelding.

Påmeldingsfrist er 13. august.