Hvilke terminoppsett tilbyr kommunen?
- 1 termin – Det vil si hele årsbeløpet faktureres og betales i oktober
- 3 terminer – Det vil si at hele årsbeløpet deles på tre og faktureres og betales i mars, juni og oktober (det samme som dagens praksis)
- 12 terminer – Det vil si at hele årsbeløpet deles på tolv og faktureres og betales hver mnd.
Hva må gjøres for å benytte deg av en eller tolv terminer?
Du kan bruke nedenforstående boks for å sende endring om terminoppsett
Send forespørsel om endring av terminoppsett
Du kan sende e-post til postmottak her Husk å oppgi gårds- og bruksnummer, navn og adresse på eiendommen det ønskes å inngå avtale for.
Ønsker du månedlig faktura må du inngå avtale om AvtaleGiro. Det gjør du selv i nettbanken din.
Følgende avgifter kan faktureres fleksibelt
• Vann og avløp
• Slamtømming
• Renovasjon
• Eiendomsskatt