Fakturering

Fra 01.01.2022 tilbyr Engerdal kommune fleksibel fakturering av kommunale eiendomsavgifter. Dette betyr at du selv kan velge det terminoppsettet som passer best for husstanden og din økonomi.

Hvilke terminoppsett tilbyr kommunen?

 

  • 1 termin – Det vil si hele årsbeløpet faktureres og betales i oktober
  • 3 terminer – Det vil si at hele årsbeløpet deles på tre og faktureres og betales i mars, juni og oktober (det samme som dagens praksis)
  • 12 terminer – Det vil si at hele årsbeløpet deles på tolv og faktureres og betales hver mnd.

 

Hva må gjøres for å benytte deg av en eller tolv terminer?

Du kan bruke nedenforstående boks for å sende endring om terminoppsett

Send forespørsel om endring av terminoppsett

 

Du kan sende e-post til postmottak her    Husk å oppgi gårds- og bruksnummer, navn og adresse på eiendommen det ønskes å inngå avtale for.

 

Ønsker du månedlig faktura må du inngå avtale om AvtaleGiro. Det gjør du selv i nettbanken din.

 

Følgende avgifter kan faktureres fleksibelt
•    Vann og avløp
•    Slamtømming
•    Renovasjon
•    Eiendomsskatt 

Til toppen