FaktureringFra 01.01.2022 tilbyr Engerdal kommune fleksibel fakturering av kommunale eiendomsavgifter. Dette betyr at du selv kan velge det terminoppsettet som passer best for husstanden og din økonomi. Publisert 25.11.2021 10:11 Sist endret 27.08.2025 09:44 Hvilke terminoppsett tilbyr kommunen? 1 termin – Det vil si hele årsbeløpet faktureres og betales i oktober 3 terminer – Det vil si at hele årsbeløpet deles på tre og faktureres og betales i mars, juni og oktober (det samme som dagens praksis) 12 terminer – Det vil si at hele årsbeløpet deles på tolv og faktureres og betales hver mnd. Hva må gjøres for å benytte deg av en eller tolv terminer?Du kan bruke nedenforstående boks for å sende endring om terminoppsettSend forespørsel om endring av terminoppsett Du kan sende e-post til postmottak her Husk å oppgi gårds- og bruksnummer, navn og adresse på eiendommen det ønskes å inngå avtale for. Ønsker du månedlig faktura må du inngå avtale om AvtaleGiro. Det gjør du selv i nettbanken din. Følgende avgifter kan faktureres fleksibelt• Vann og avløp• Slamtømming• Renovasjon• Eiendomsskatt