Hovedarbeidsoppgaver:
• Daglig drift av Engerdal kommunes skog og utmarksarealer
• Forvalte foretaket i henhold til lov, forskrifter og vedtekter
• Saksutredning, oppfølging av vedtak og rapportering til styret
• Utvikling av nye hytteområder, salg av hyttetomter og innløsning av festetomter
• Ansvar og deltagelse i oppføring og salg av hytter på egne tomter
• Personalansvar
Kvalifikasjonskrav:
Høyere utdannelse innenfor utmark/eiendom og eller skog på bachelor- eller masternivå. Kravet til formalkompetanse kan fravikes ved annen relevant erfaring/kompetanse. Utdannelse og praksis innenfor bygg og anlegg vil bli vektlagt.
Vi ønsker oss en person som:
• Er resultatorientert, selvstendig og fleksibel
• Er strukturert og har gode fremstillingsevner både muntlig og skriftlig
• Har kjennskap til offentlig forvaltning
• Har gode samarbeidsevner
• Har erfaring med administrasjon av skogsdrifter og skogkultur
• Har erfaring fra bygg og anlegg
• Har erfaring med personalansvar og trives med å motivere andre
• Deltar i praktiske gjøremål
Vi tilbyr
• Lønn- og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og avtaler
• Offentlig pensjonsordning
• Lønn etter avtale
Søknadsfrist 05.07.2021. Søknad med CV sendes på e-post:
Send søknad her
Tiltredelse: Ca. 1. august
Nærmere informasjon:
Styreleder Halvor Svenkerud – tlf: 918 32235 - eller e-post