Hopp til hovedinnhold Hopp til søkeboks Hopp over båndkommandoer Logg på
​​​​​​​​​​​​ Kommunevåpen Nasjonalparkkomm​une
Stikkord A-Å    |   RSS  |  Facebook  | Turistinfo​​​​
AAANormalvisningKontrastvisning Nettstedkart
Norske sider
Engelske sider
Ledig stilling

Fagansvarlig koordinerende enhet - 100 % fast stilling

Oppvekst

Vi søker etter en person som kan være med på å videreutvikle avdelingen Habilitering og Avlastning og den koordinerende enhet i kommunen. Skal blant annet ha det sikre fremdrift med individuell plan, drive med opplæring og veiledning av ansatte inn mot brukere.

Elektronisk søknadsskjema finner du lenger ned på siden og søknadsfristen er 18. januar 2018.

​ Stilling Fagansvarlig Koordinerende enhet
Stillingstype/-prosent ​100 % fast
Søknadsfrist ​18.01.2018
Arbeidsoppgaver
  • ​Faglig veiledning av ansatte
  • Koordinere interne og eksterne tjenester for bruker
  • Sikre fremdrift i IP planer. Måloppnåelse og evaluering
  • Koordinere hverdagen
  • Følge opp og sikre at journalføringen og dokumenteringen er ihht regelverk
  • Kartlegging, statistikk og registreringer
  • Aktivt med inn i miljøet rundt bruker
  • Andre oppgaver etter delegasjon
Kvalifikasjoner
  • ​Relevant 3 årlig helsefaglig utdannelse.
  • Personlig egnethet og skikkethet for stillingen vil bli tillagt stor vekt.
  • Førerkort klasse B

Ønskelig med:

  • Tidligere relevant erfaring med funksjonshemmede
  • Flerkulturell forståelse
  • Forståelse for viktigheten rundt målrettet og systematisk miljøarbeid.
  • Kjennskap til relevant lovverk og krav

Personlige egenskaper:

  • Nytenkende
  • Selvstendig
  • Strukturert
  • Samarbeidsevner
Vi kan tilby ​Spennende arbeidsmiljø og god pensjonsordning.
Annet

Det er i dag 1 fagansvarlig i avdelingen som det er ønskelig å samarbeide med. Fokus på faglig utvikling av avdelingen gjennom koordinering med interne og eksterne. Det er viktig å jobbe tverrfaglig. Samtidig vil det til tider være nødvendig å bidra direkte inn i miljøet. Holde den røde tråden i arbeidet, bidra med faglig kompetanse og veilede ansatte. Koordinering av tjenester vil være sentralt, sørge for at brukeren mottar nødvendig hjelp av ulike instanser og blir fulgt opp.

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

ved tilsetting må det fremlegges gyldig politiattest.

Vår ref

Du kan kontakte oss på telefon til Engerdal kommune:  62459600.

​ ​Søknadsskjema
Vi krever skriftlig søknad vedlagt CV. Ikke send dokumentasjon på utdanning og yrkeserfaring. Vi vil be om disse senere dersom det blir aktuelt.
Offentlig søkerliste ​Engerdal kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista. Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.
Kontaktperson ​Virksomhetsleder Geir Bråten Rekve, tlf. 46687617
Fortrinnsrett ​I henhold til hovedtariffavtalen (HTA) kap 1 § 2 pkt 2.3 andre ledd og AML § 14-3, har fast deltidsansatte fortrinnsrett til økt stillingsstørrelse. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.
​ Organisasjon ​Engerdal kommune ønsker å være en attraktiv kommune å bo i og flytte til. Vi ønsker å gi et tjenestetilbud med fokus på kommunens
brukere. Kommunen vår er organisert etter to-nivå modellen slik:
Rådmannsnivå med en rådmann og 6 enhetsledere.
Om Engerdal
​Engerdal kommune ligger i Hedmark fylke, ca 27 mil nord for Oslo og 5 mil nord for Trysil. Vi er ca1.300 innbyggere.
Velkommen til Engerdal!
 
Sist oppdatert: 19.01.2018 00:53:58
Dele innhold